M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Chrysler zawiesza wydawanie swoich magazynów, ogranicza wydatki marketingowe

Serwis Dzienny | 2 grudnia 2008, 06:45

Chrysler Polska, właściciel marek samochodowych: Chrysler, Jeep i Dodge, zawiesza wydawanie swoich dwóch polskich wersji magazynów - "Freedom" i "Dodge"....

Chrysler Polska, właściciel marek samochodowych: Chrysler, Jeep i Dodge, zawiesza wydawanie swoich dwóch polskich wersji magazynów - "Freedom" i "Dodge". Jesienno-zimowe edycje periodyków były ostatnimi, jakie trafiły do klientów tego importera. Alicja Majewska, Chrysler Jeep Dodge CRM, marketing & communications w Chrysler Polska, wyjaśniła, że decyzja o zaprzestaniu publikacji obu tytułów jest wynikiem pogarszającej się ogólnej ekonomicznej sytuacji w kraju i na rynkach zachodnich oraz spadającej liczby sprzedawanych samochodów. Ta z kolei zmusza koncern do ograniczania kosztów, w tym również wydatków na działania marketingowe. Majewska nie zdradziła jednak, jakiej wysokości będzie przyszłoroczny budżet marketingowy Chrysler Polska.

Importer nie ogranicza jednak całkiem swoich aktywności. Nadal kontynuowane będą program lojalnościowy dla klientów, komunikacja w internecie i za pośrednictwem e-maila, lokalne działania dilerów Jeepa, Chryslera i Dodge'a.

"Freedom" ukazywał się w nakładzie 10 tys. egz. trzy razy w roku: wiosną, latem i w okresie jesień-zima. Magazyn "Dodge" miał nakład 2,5 tys. egz. Ukazywał się dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Oba tytuły były bezpośrednio dystrybuowane do klientów importera. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,