Kraj

QXL Poland reklamuje równolegle serwisy Allegro.pl i Cokupic.pl

"Bądźcie grzeczni" - pod takim hasłem trwa kampania wizerunkowo-sprzedażowa serwisu aukcyjnego Allegro.pl należącego do QXL Poland. Celem kampanii Allegro.pl jest...

“Bądźcie grzeczni” – pod takim hasłem trwa kampania wizerunkowo-sprzedażowa serwisu aukcyjnego Allegro.pl należącego do QXL Poland. Celem kampanii Allegro.pl jest zwiększenie zainteresowania zakupami w serwisie w okresie przedświątecznym. Kampania obejmuje telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN Siedem, TV4, Polsat 2, kanały tematyczne At Media, kanały Discovery, Polsat Sport Extra, TVN24, TVN Turbo, TVN Style), dodatki o prezentach do dzienników (“Rzeczpospolita”, “Gazeta Wyborcza”, “Metro”, “Dziennik”, “Echo Miasta”), tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki (“Auto Świat”, “Gala”, “Przekrój”, “Polityka”, “Newsweek Polska”, “Party”, “Viva!”, “Komputer Świat”, “Men’s Health”, “PC World Komputer”, “Avanti”, “Logo”, “Pani”, “Zwierciadło”, “Forbes”, “Cosmopolitan”). Kampania potrwa do 14 grudnia. Kreację przygotowała agencja PZL. Media kupił dom mediowy Starcom.

QXL Poland prowadzi też pierwszą kampanię wizerunkową serwisu Cokupic.pl. Celem działań jest zbudowanie świadomości marki i zachęcenie do pozostawiania opinii o produktach w serwisie. Reklamy są widoczne w prasie (dodatki o prezentach “Polityki” i “Newsweek Polska”, “Viva!”, dodatek świąteczny “Komputer Świata” i “Forbesa”, “Logo”, “PC World Komputer”), na nośnikach reklamy zewnętrznej (400 tablic 6×3 m i 5×2 m w największych miastach Polski). Działania również potrwają do 14 grudnia. Autorem kreacji jest agencja Opus B. Media kupił dom mediowy Starcom. Grupą docelową Cokupic.pl są aktywni, kupujący przez internet internauci, mieszkańcy miast w wieku 16-44 lata. (TWI)