M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy Action przygotowuje debiut nowej Fiesty

Serwis Dzienny | 1 grudnia 2008, 06:45

Ford Polska rozpoczął realizację kampanii wprowadzającej na rynek nowy model Forda Fiesty. Projekt przygotowała agencja Ogilvy Action. Auto adresowane jest...

Ford Polska rozpoczął realizację kampanii wprowadzającej na rynek nowy model Forda Fiesty. Projekt przygotowała agencja Ogilvy Action. Auto adresowane jest do nowoczesnej generacji kierowców, którzy na równi z funkcjonalnością poszukują stylu w pełni oddającego ich charakter. Jest to kolejny model zaprojektowany zgodnie z kanonem wzornictwa Kinetic Design, wdrażanym przez marketera. - Akcja prelaunchowa nowej Fiesty została w całości przygotowana lokalnie. Zarówno strona wizerunkowa, jak i aktywacyjna powstała w warszawskim oddziale Ogilvy Action - mówi Tomasz Wajszczyk, account director Ogilvy Action.

Kampania wspierająca obejmuje prasę lifestyle'ową, stronę WWW, materiały POS w galeriach handlowych i salonach oraz dwie akcje aktywacyjne. Ekspozycje odbywają się w 50 centrach handlowych. Towarzyszy im konkurs dla wszystkich, którzy zechcą odbyć jazdę próbną. Celem działań jest wsparcie sprzedaży nowego modelu Forda jeszcze przed inauguracją kampanii launchowej. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , ,