Kraj

Grzegorz Sławatyński szefem Behavii, nowej marki ARBOinteractive

Behavia to nowa na rynku i pierwsza w Polsce sieć reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Markę, która w najbliższym czasie stanie...

Behavia to nowa na rynku i pierwsza w Polsce sieć reklamy internetowej targetowanej behawioralnie. Markę, która w najbliższym czasie stanie się osobnym podmiotem, stworzyła firma ARBOinteractive Polska. Behavia będzie m.in. realizowała kampanie targetowane behawioralnie i świadczyła usługi konsultingowe. Szefem projektu jest project manager Grzegorz Sławatyński, poprzednio traffic manager ARBOinteractive Polska. Account managerem Behavii jest Łukasz Skawiński.

Sieć obejmuje zasięgiem prawie 12 mln internautów odwiedzających 650 witryn (m.in.: Grono.net, Kobiety.pl, Rzeczpospolita.pl, Egospodarka.pl, Gazetaprawna.pl, Ckm.pl, Gry-online.pl, Wizaz.pl, Joemonster.org, Mtv.pl, Viva-tv.pl, Aol.pl, Gery.pl, Fotosik.pl, Sms.pl, Pino.pl).

– System wykorzystujący predykcyjne targetowanie behawioralne emituje daną kampanię tylko internautom spełniającym ściśle określone kryteria. Takie rozwiązanie sprawia, że otrzymują oni reklamę dopasowaną do ich oczekiwań, co bezpośrednio przekłada się na większe zainteresowanie użytkowników. Reklamodawcy nie muszą ponosić kosztów związanych z tzw. pustymi kontaktami – mówi Grzegorz Sławatyński. Behavia ma 17 profili behawioralnych: menedżerowie, przedsiębiorcy, bizneswoman, dzieci w wieku 7-14 lat, młodzież 14-24, kinomaniacy, kobiety aktywne, faceci, trendsetterzy, sportowcy, młodzi rodzice, domowi styliści, zainteresowani nieruchomościami, hazardziści, automaniacy, podróżnicy i gadżeciarze.

Behavia będzie pracowała przede wszystkim dla ARBOinteractive, ale jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, firma negocjuje warunki współpracy również z jednym z portali.

ARBOinteractive wdraża predykcyjne targetowanie behawioralne od początku tego roku wspólnie z sieciami Ad.net i IDMnet. Firmy bazują na technologii niemieckiej firmy Nugg.ad. (TWI)