Kraj

Fatbaby nadal pracuje dla DM&B

Agencja Fatbaby, w składzie Dariusz Rzontkowski i Lechosław Kwiatkowski, która współpracowała z Demner, Merlicek & Bergmann (DM&B) przy przetargu sieci...

Agencja Fatbaby, w składzie Dariusz Rzontkowski i Lechosław Kwiatkowski, która współpracowała z Demner, Merlicek & Bergmann (DM&B) przy przetargu sieci Media Markt, mimo iż budżet ten trafił do agencji Opus B (DS “MMP” z 24 listopada), kontynuuje kooperację z wiedeńską agencją.

Na tym etapie obie firmy nie mają sformalizowanych zasad współpracy, ale Fatbaby zostało poproszone o przedstawienie kosztorysów dla jednego z austriackich klientów DM&B, który planuje wejście na polski rynek. Szczegóły na temat tego projektu nie zostały podane.

Ponadto Fatbaby pozyskało już samodzielnie pierwszego klienta, ale Kwiatkowski nie ujawnia jego nazwy. Wiadomo jedynie, że w połowie grudnia ma się zakończyć produkcja spotów reklamowych i wtedy według Kwiatkowskiego zostaną podane szczegółowe informacje. – Chcemy to połączyć z oficjalnym launchem Fatbaby – mówi Kwiatkowski.

Lechosław Kwiatkowski, ostatnio zatrudniony na stanowisku dyrektora kreacji w Change Communications (d. DougFaberFamily), wcześniej pracował jako dyrektor kreacji Lowe GGK. Dariusz Rzontkowski do marca 2007 r. był dyrektorem kreacji w G7, wcześniej zajmował to samo stanowisko w TBWA. Od ponad roku Rzontkowski i Kwiatkowski działają jako team kreatywny realizujący projekty dla klientów bezpośrednich i agencji reklamowych. (AMS)