Kraj

TBWA wspiera ogólnopolską kampanię edukacyjną dla Centrum Onkologii

Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie rozpoczęło ogólnopolską kampanię edukacyjną na rzecz upowszechniania Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów. Na...

Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie rozpoczęło ogólnopolską kampanię edukacyjną na rzecz upowszechniania Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów.

Na potrzeby projektu agencja TBWA opracowała i zrealizowała film animowany, kalendarz na 2009 r. oraz plakaty w formie komiksu. Film z muzyką Mateusza Pospieszalskiego powstał w studio Art Kliko, jest emitowany w: TVN, TV Puls, TVP oraz w sieci kin Cinema City. Plakaty na citylightach są prezentowane w całej Polsce, kampania obejmuje też odsłony w metrze. Potrwa do końca grudnia.

Celem kampanii realizowanej w ramach Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych jest upowszechnianie zapisów Europejskiego Kodeksu Walki z Rakiem. Działania wynikające z realizacji programu zmierzają do ograniczenia środowiskowych czynników ryzyka związanych z paleniem tytoniu, piciem alkoholu, niewłaściwym odżywaniem, otyłością, brakiem aktywności fizycznej i narażeniem na inne czynniki rakotwórcze. (AMS)