Przetargi

Pierwszy sklep sieci Blueberry; konkurs ofert dla agencji interaktywnych

Na polskim rynku zadebiutowała sieć sklepów Blueberry z odzieżą dla dzieci i młodzieży. Właścicielem marki jest spółka Rari. Na razie...

Na polskim rynku zadebiutowała sieć sklepów Blueberry z odzieżą dla dzieci i młodzieży. Właścicielem marki jest spółka Rari.

Na razie otwarto jeden salon w centrum handlowym Klif w Warszawie. W marcu 2009 roku ma zostać otwarty drugi sklep w poznańskim CH Malta, a w kolejnych latach planowane są sklepy w centrach handlowych w największych miastach.

Firma Rari w I kwartale 2009 roku planuje konkurs ofert dla agencji interaktywnych dotyczący zrealizowania kampanii marki Blueberry w internecie. Obecnie marka jest reklamowana m.in. w prasie parentingowej (“Gaga”, “Marmolade”) oraz magazynie “Zakupy & Styl” CH Klif. Sklepy Blueberry sprzedają odzież m.in. marek Levi’s, Liu Jo i Lacoste. (TWI)