Platforma Mediowa “Point Group” uruchomiła portal Pilka24.pl. Nowy serwis ma skupić wokół siebie miłośników polskiej piłki (głównie Ekstraklasy i I Ligi) – kibiców i ekspertów. Każdy użytkownik może dodawać krótkie informacje, pliki multimedialne oraz komentować bieżące wydarzenia z polskich boisk.
Redakcja portalu będzie rozwijać usługę wideo pod marką Tvsport24.pl. Znajdą się tam autorskie filmy i spoty. Specjaliści będą prowadzić także blogi eksperckie związane z piłką. Portal promuje się hasłem “Pasjonaci polskiej piłki”.
– Chcemy pokazywać, jak wygląda liga od kuchni, poruszać tematy, których nie porusza nikt inny – deklaruje Artur Racicki, prezes spółki Sport24.pl, do której należy portal.
W ramach kampanii wprowadzającej nową markę opublikowano w YouTube siedem filmów promujących serwis. Planowana jest też kampania wirusowa. (ŁR)