Kraj

Nowa agencja przejmie budżet reklamowy sieci INEA

Od grudnia obsługę reklamową sieci kablowej INEA, największego operatora kablowego w Wielkopolsce, przejmuje agencja Krea.tiff. Zarządza nią Radosław Dąbkowski, dotychczasowy...

Od grudnia obsługę reklamową sieci kablowej INEA, największego operatora kablowego w Wielkopolsce, przejmuje agencja Krea.tiff. Zarządza nią Radosław Dąbkowski, dotychczasowy dyrektor departamentu marketingu i PR INEA. Na miejsce Dąbkowskiego w spółce awansuje Tomasz Zmyślny pracujący w dziale marketingu INEA od ponad czterech lat.

Agencja Krea.tiff rozpocznie działalność w dziesięcioosobowym składzie. – Obecnie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi klientami. Wśród nich są duże galerie handlowe, firmy z branży telekomunikacyjnej oraz doradztwa finansowego o zasięgu ogólnopolskim. Naszym celem jest pozyskanie do końca pierwszego kwartału 2009 r. co najmniej trzech kolejnych klientów – zapowiada Radosław Dąbkowski, prezes Krea.tiff.

Tomasz Zmyślny będzie zarządzał trzyosobowym departamentem marketingu i PR w sieci INEA. Zmyślny wcześniej realizował m.in. działania PR w firmie Decora.

Radosław Dąbkowski związany jest z branżą branżą reklamową od 1997 r. W sieci INEA był zatrudniony od maja 2006 r., gdzie odpowiadał m.in. za rebranding Telewizji Kablowej Poznań (TKP) na markę INEA. Wcześniej pracował m.in. w składach budowlanych VOX jako dyrektor marketingu.

Dotychczas INEA współpracowała m.in. z agencją Target Communication. Operator ma obecnie ponad 120 tys. klientów w Poznaniu i mniejszych miastach Wielkopolski. (ŁR)