Agencja reklamowa Sodova i dom mediowy MediaOn przygotowały kampanię reklamującą linię zabawek z myszką Diddl. Zleceniodawcą kampanii i jedynym dystrybutorem marki w Polsce jest firma Play-Z. Polska jest pierwszym krajem, w którym ta linia zabawek wspierana jest w telewizji.
Animację postaci oraz postprodukcję wykonało studio Badi Badi. W komunikacji wykorzystane zostaną wybrane stacje dziecięce. Budżet działań nie został ujawniony.
Myszka Diddl to postać stworzona w Niemczech w 1990 r. przez grafika Thomasa Goletza. Jej karierę zapoczątkowała seria pocztówek, do której z czasem dołączyły kolekcje pluszowych maskotek, akcesoriów piśmienniczych i papierniczych oraz takie akcesoria, jak: torby, plecaki i portfele. Z czasem powstały kolejne postaci zwierząt. W Polsce kolekcje z logo Diddl pojawiły się po raz pierwszy w 2000 r. właśnie dzięki firmie Plus-Z. (PM)