M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BGŻ reklamuje równolegle konta i kredyty

Serwis Dzienny | 19 listopada 2008, 06:45

Bank BGŻ rozpoczął równocześnie dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych: kont lokacyjnych Eskalacja (oprocentowanie do 7 proc....

Bank BGŻ rozpoczął równocześnie dwie kampanie reklamowe wspierające sprzedaż produktów dla klientów indywidualnych: kont lokacyjnych Eskalacja (oprocentowanie do 7 proc. w skali roku) i kredytów gotówkowych "Pożyczka tu i teraz". Kampanie obejmują reklamę telewizyjną, prasową, radiową oraz reklamę w internecie - obie potrwają do 14 grudnia br.

- Kampania Eskalacji oparta jest na przekazie ukazującym korzyści dla klienta w postaci zysku z wysoko oprocentowanych na koncie lokacyjnym oszczędności przy jednoczesnej możliwości wpłacania i wypłacania ich bez utraty odsetek, natomiast w kampanii "Pożyczki tu i teraz" bank podkreśla możliwość szybkiego uzyskania kredytu przez wszystkich klientów, którzy nie chcą tracić nadarzających się okazji - mówi Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Banku BGŻ.

Kreacje zostały przygotowane przez agencję reklamową Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , ,