Kraj

COCA-COLA WYKORZYSTUJE WIZERUNEK HARRY'EGO POTTERA

Coca-Cola Poland Services Ltd. rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Coca-Cola pod hasłem "Graj w magiczne nakrętki". Jest to lokalna realizacja...

Coca-Cola Poland Services Ltd. rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Coca-Cola pod hasłem “Graj w magiczne nakrętki”. Jest to lokalna realizacja globalnej akcji związanej z postacią książkowego bohatera Harry’ego Pottera. Kampania, która potrwa od 10 września do 16 listopada br., łączy promocję sprzedaży z akcją charytatywną podjętą wspólnie z “Gazetą Wyborczą”. Uczestnicy promocji otrzymują nagrody w postaci książki o Harrym Potterze, biorą też udział w losowaniu innych nagród. Promocja będzie wspierała akcję fundowania książek do bibliotek dla dzieci. Objęte nią są pojedyncze opakowania Coca-Coli oraz wielopaki.

Przygotowanie materiałów promocyjnych do tej kampanii oraz projektów plakatów powierzono agencji reklamowej Adcon. Spot telewizyjny przegotowała, obsługująca markę Coca-Cola, agencja reklamowa McCann-Erickson. Nie są znane żadne szczegóły dotyczące tej kampanii. Film reklamowy jest jeszcze na etapie produkcyjnym. (AMS)