Kraj

WŁAŚCICIELE HOTWIZJI INTENSYFIKUJĄ DZIAŁANIA PROMOCYJNE

Niemiecka firma Prodac Media AG oraz agencja reklamowa MS Media nasiliły działania promocyjne związane z nowym produktem na rynku reklamowym...

Niemiecka firma Prodac Media AG oraz agencja reklamowa MS Media nasiliły działania promocyjne związane z nowym produktem na rynku reklamowym pod nazwą HotWizja. HotWizja to reklama emitowana za pomocą hotelowych telewizorów. Reklama sprzedawana jest w pakiecie, na który składa się plansza reklamowa, spot telewizyjny oraz reklama interaktywna (np. link do strony internetowej). Obecnie negocjacje prowadzone są z potencjalnymi reklamodawcami, m.in. bankami, instytucjami finansowymi oraz operatorami telekomunikacyjnymi. Ponadto oferta została zaprezentowana w domach mediowych, m.in. Pan Media Western, Zenith Media oraz MediaVest. W tej chwili projekt jest testowany i w ciągu następnych kilku tygodni pojawią się pierwsze kampanie reklamowe. “W związku z tym, że pokój hotelowy jest punktem sprzedaży papierosów i alkoholu, nasi prawnicy doszli do wniosku, że w świetle obowiązujących przepisów te produkty mogą być reklamowane na ekranach telewizji hotelowych, co sprawia, że jesteśmy jedyną telewizją mogącą je reklamować” – powiedział Michał Sagatowski, prezes MS Media. Prodac Media i MS Media mają obecnie podpisane umowy z 35 hotelami w całej Polsce (m.in. w Jeleniej Górze, Warszawie, Gdańsku czy Szczecinie) i dysponują 8 tys. odbiorników, w których mogą być przeprowadzane kampanie reklamowe. Koszt emisji jednego spotu wynosi ok. 1 zł. Grupę docelową kampanii w HotWizji stanowią zamożni i wykształceni biznesmeni w wieku 25-60 lat i turyści. (PU)