Zagranica

Sony BMG wspiera kampanią internetową nowy album Dido

Sony BMG promuje nowy album Dido za pomocą kampanii internetowej wykorzystującej aktywności w serwisach Facebook i YouTube. Na potrzeby akcji...

Sony BMG promuje nowy album Dido za pomocą kampanii internetowej wykorzystującej aktywności w serwisach Facebook i YouTube. Na potrzeby akcji agencja interaktywna Work Club przygotowała 11 filmów nawiązujących do przewodniego tematu albumu, czyli poszukiwania “domu”, niezależnie od tego, czy będzie to miejsce w przestrzeni fizycznej, czy psychicznej. Filmy komunikowano za pomocą stylizowanych na teasery reklam TV i plakatów. W internecie użytkownicy są kierowani na stronę YouTube zawierającą linki do dedykowanej kampanii stronie www.safetriphome.com. Safetriphome.com wspiera jednocześnie debiut Facebook Connect w Wlk. Brytanii, który pozwala użytkownikom widzieć swoich znajomych z Facebooka korzystających w danym momencie ze strony Safetriphome. (“BrandRepublic”)