M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Banki spółdzielcze ruszyły z kampanią wizerunkową skierowaną do młodych

Serwis Dzienny | 14 listopada 2008, 06:45

Agencja reklamowa Salt & Pepper po wygranym przetargu przygotowała kampanię reklamową dla banków spółdzielczych. Kampania dotyczy banków skupionych w zrzeszeniach:...

Agencja reklamowa Salt & Pepper po wygranym przetargu przygotowała kampanię reklamową dla banków spółdzielczych. Kampania dotyczy banków skupionych w zrzeszeniach: Gospodarczy Bank Wielkopolski SA, Mazowiecki Bank Regionalny SA i Bank Polskiej Spółdzielczości SA. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku tych banków jako instytucji nowoczesnych, dynamicznych, atrakcyjnych dla młodych ludzi i godnych zaufania. Kompleksowa akcja komunikacyjna obejmuje telewizję, radio, internet, a także materiały BTL (ulotki, standy, plakaty). Adresatami kampanii są głównie młodzi mieszkańcy wsi oraz małych i średnich miejscowości, którzy do tej pory nie korzystali z usług banków spółdzielczych. Za zakup i planowanie mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Bohaterowie spotu telewizyjnego to grupa przyjaciół z małej miejscowości, którzy grają wspólnie w lokalnym zespole piłkarskim. Dzięki bankom spółdzielczym mogą inwestować w swój rozwój, a także wpływać na losy lokalnego otoczenia. Nowo utworzony brand claim banków spółdzielczych "Zaufaj najbliższym. Z nami zawsze bezpiecznie" kładzie nacisk na kluczowe atrybuty marki: bezpieczeństwo, bliskość i dostępność. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,