M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Poznań startuje z outdoorową kampanią

Serwis Dzienny | 14 listopada 2008, 06:45

Jutro w największych miastach Polski startuje kampania pod hasłem "Poznań - dobry klimat do rozmów". Jej celem jest promocja miasta...

Jutro w największych miastach Polski startuje kampania pod hasłem "Poznań - dobry klimat do rozmów". Jej celem jest promocja miasta jako miejsca organizacji konferencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu oraz wspieranie idei ekologicznych. W Poznaniu kampania trwać będzie miesiąc (15 listopada - 15 grudnia). Plakaty będą miały dwie wersje językowe: 20 z nich będzie w języku polskim, 40 w języku angielskim.

- Organizowana w Poznaniu konferencja klimatyczna ONZ to szansa na szeroką promocję miasta w kraju i za granicą. Przez dwa tygodnie grudnia nazwa naszego miasta pojawi się we wszystkich serwisach informacyjnych świata, a zdjęcia Poznania obiegną całą kulę ziemską. Warto wykorzystać ten czas i pokazać się z jak najlepszej strony - jako sprawny organizator i klimatyczne miejsce - mówi Katarzyna Parysek, pełnomocnik prezydenta Poznania ds. organizacji konferencji klimatycznej.

Billboardy w polskiej wersji językowej pojawią się też na ulicach Wrocławia, Krakowa, Gdyni, Gdańska, Łodzi i Warszawy. Dodatkowo w ramach współpracy z Pocztą Polską przygotowano kartkę pocztową oraz okolicznościowy znaczek.

Autorem kreacji billboardów jest firma Double Brand, autor logo Roku Klimatu i Środowiska oraz konferencji klimatycznej. W kampanii wykorzystane zostaną nośniki należące do AMS. Koszt kampanii wynosi 125 tys. zł. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , ,