Przetargi

Zero,2 Inżynieria Marki pracuje dla marki Lotos Dynamic

Grupa Lotos SA wybrała agencję reklamową Zero,2 Inżynieria Marki do rocznej obsługi marki paliw Lotos Dynamic. W przetargu brało udział...

Grupa Lotos SA wybrała agencję reklamową Zero,2 Inżynieria Marki do rocznej obsługi marki paliw Lotos Dynamic. W przetargu brało udział kilka agencji, jednak ich nazw nie ujawniono.

– Zwycięstwo w tym przetargu cieszy nas tym bardziej, że na ogół współpraca z największymi firmami i realizacja spotów telewizyjnych przynależą do największych agencji. Tymczasem my jesteśmy agencją średniej wielkości, a uwagę klienta na naszą propozycję zwróciło merytoryczne podejście do marki – skomentował Olaf Jarzemski, dyrektor zarządzający agencji Zero,2 Inżynieria Marki.

Agencja zrealizowała już spot telewizyjny pt. “Cienie mocy”, który będzie emitowany do końca listopada m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Spot wyprodukowało Studio Filmowe M5, a wyreżyserował go Tomasz Nalewajek. Działania w telewizji wspierają przygotowane przez agencję Zero,2 materiały POS na stacjach paliw. Zintegrowane działania ATL i BTL zaplanowano ponadto na przyszły rok. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

Celami działań są wzrost świadomości i znajomości paliwa Lotos Dynamic, wykreowanie wizerunku submarki i podniesienie rangi stacji paliw Lotos. Działania są kierowane do kierowców wymagających lepszej jakości paliw i dbających o silnik samochodu. (TWI)