Zagranica

Kampania "FT" ma przekonać marketerów, by nie cięli budżetów na reklamę

"The Financial Times" usiłuje nakłonić marketerów do rezygnacji z cięć wydatków na reklamę. W bezprecedensowej kampanii, która ruszy dziś w...

“The Financial Times” usiłuje nakłonić marketerów do rezygnacji z cięć wydatków na reklamę. W bezprecedensowej kampanii, która ruszy dziś w Wielkiej Brytanii (przygotowała ją agencja DDB), dziennik finansowy przekonuje firmy, że podobne decyzje z biznesowego punktu widzenia będą kosztownym błędem.

Reklamy stylizowane na puste, świeżo zdarte billboardy zawierają w jednym z rogów mały fragment “Financial Times” z tekstem “Globalny kryzys. Jaki błąd biznes popełnia jako pierwszy?”. Dziennik w kampanii i serii artykułów chce przekonać marketerów, że ci, którzy zdecydują się wydać pieniądze na reklamę, odbiorą udziały w rynku swojej konkurencji i odnotują szybszy wzrost po zakończeniu kryzysu. W kampanii zostanie również przedstawiona strona internetowa pokazująca analizy i dowody na potwierdzenie obu tez. (MS na podst. “MarketingWeek” i Mad.co.uk)