Kraj

Komedia "Jak stracić przyjaciół..." promowana fikcyjną propozycją pracy

Hagi Film i Video oraz agencja Data Solutions w ciekawy sposób promują brytyjską komedię "Jak stracić przyjaciół i zrazić do...

Hagi Film i Video oraz agencja Data Solutions w ciekawy sposób promują brytyjską komedię “Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi”. Grupę docelową prowadzonych działań określono jako osoby dynamiczne, pracujące w nowoczesnych branżach i zawodach, w wieku 25-32 lata. Kontakt z odbiorcami odbywa się przez telefon i polega na przeprowadzeniu symulowanej rozmowy kwalifikacyjnej. W ten sposób proponowano rozmówcom pracę w pochodzącym z filmu fikcyjnym magazynie “Sharps”.

– Kontrowersyjnie i dowcipnie przygotowany scenariusz rozmowy telefonicznej okazał się skutecznym wabikiem prowadzącym odbiorcę w kierunku przygotowanego w systemie IVR nagrania reklamowego – mówi Arkadiusz Piechocki, dyr. zarządzający Data Solutions. Obsługą telemarketingową projektu zajęła się firma Holicon. (TW)