Zagranica

BERTELSMANN ROZPOCZĄŁ PANEUROPEJSKĄ KAMPANIĘ PRZECIWKO TERROROWI

Koncern Bertelsmann Media rozpoczął społeczną kampanię reklamową w proteście przeciwko terrorowi. Kampania będzie przebiegać w należących do Bertelsmanna lokalnych i...

Koncern Bertelsmann Media rozpoczął społeczną kampanię reklamową w proteście przeciwko terrorowi. Kampania będzie przebiegać w należących do Bertelsmanna lokalnych i regionalnych tytułach wydawnictwa Gruner + Jahr, a także należących do niego stacjach radiowych i telewizyjnych RTL (RTL, Vox, RTL II i Super RTL) oraz ogólnoniemieckich dziennikach. Celem kampanii jest zainicjowanie społecznej dyskusji na ten temat. Częścią inicjatywy Bertelsmanna jest utworzenie serwisu internetowego pod adresem www.terroropferusa.de. W ten sposób pomysłodawcy akcji chcą zachęcić odwiedzających go do wsparcia finansowego dzieci ofiar zamachów terrorystycznych w USA. “Ostatnie ataki terrorystyczne, które spowodowały cierpienie tysięcy ludzi, pokazały także, że ludzie potrafią się jednoczyć w obliczu nieszczęścia. Nasza inicjatywa jest tego wyrazem” – powiedział Thomas Middlehof, CEO Bertelsmann Media. Bertelsmann przekazał również 2 mln dol. dla nowojorskiej policji i straży pożarnej.