AdAction, firma specjalizująca się m.in. w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych, zawarła umowę o współpracy z IGA Worldwide, siecią zajmującą się reklamą w grach komputerowych. Umowa obejmuje współpracę przy umieszczaniu reklam dynamicznych w grach komputerowych i na konsole w sieci IGA Worldwide kierowanych do polskich graczy.
Sieć obejmuje swoim zasięgiem około 30 mln graczy w 150 krajach świata. Polski rynek ma być w Europie jednym ze strategicznych regionów w działalności IGA. – Rodzimy rynek reklamy w grach szacowany jest na 3 mln zł rocznie i jego rozwój oscyluje w okolicach 115 proc. w skali roku. W Polsce możemy na dziś dotrzeć do ponad 350 tys. graczy, liczba ta także rośnie niezwykle dynamicznie – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży AdAction.
AdAction przygotował serwis internetowy (https://planner.adaction.pl) pozwalający obejrzeć gry, w których można zamieszczać reklamy wraz z formatami reklamowym i przykładami obecności reklamowej. (BG)