Kraj

Diageo zmienia opakowanie Baileysa i szykuje akcję promocyjną

Diageo Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży Baileysa w nowym opakowaniu. Zmieniono etykietę, umieszczając na niej malowniczy irlandzki pejzaż. Wytłoczone na...

Diageo Polska wkrótce wprowadzi do sprzedaży Baileysa w nowym opakowaniu. Zmieniono etykietę, umieszczając na niej malowniczy irlandzki pejzaż. Wytłoczone na szkle logo i nazwa marki mają nadać produktowi bardziej stylowy charakter. Smuklejszy kształt butelki jest odpowiedzią na wzornicze trendy i ma komunikować dopasowanie Baileysa do współczesnego stylu życia.

Wraz z wprowadzeniem nowej butelki ruszy także kampania promocyjna. W związku z ograniczeniami prawnymi obejmie ona przede wszystkim punkty sprzedaży i będzie bazowała na POS-ach. Kampania jest częścią globalnej kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem “Listen to your lips”. Zdjęcia do niej przygotował brytyjski fotograf Rankin. W kampanii “Listen to your lips” zdjęcia zmysłowych ust mają przypominać o smaku Baileysa.

Globalna kampania została przygotowana przez agencję JWT we współpracy z: Agency Republic, Immediate Future, Chemistry i Lexis PR. Nie udało nam się ustalić, jaka agencja odpowiedzialna jest za materiały POS w Polsce. (JD)