Kraj

Eurobank rusza z konkursem, w którym można wygrać placówkę banku

Eurobank przygotował nietypowy projekt marketingowy - konkurs dla młodych przedsiębiorców, którego zwycięzca zostanie właścicielem placówki franczyzowej banku wartej kilkadziesiąt tysięcy...

Eurobank przygotował nietypowy projekt marketingowy – konkurs dla młodych przedsiębiorców, którego zwycięzca zostanie właścicielem placówki franczyzowej banku wartej kilkadziesiąt tysięcy zł.

Uczestnicy konkursu zmierzą się w symulacji działania prawdziwej placówki bankowej – będą musieli dokonać analizy lokalnego rynku i występującej na nim konkurencji oraz opracować raport dotyczący proponowanych działań promocyjno-sprzedażowych.

Autor najlepszego biznesplanu zostanie w nagrodę właścicielem wartej kilkadziesiąt tysięcy złotych placówki franczyzowej eurobanku. Uczestnicy, którzy zajmą drugie i trzecie miejsce, otrzymają grant na sfinansowanie połowy kosztów wyposażenia placówki. Konkurs trwa do końca listopada br., a rozstrzygnięcie nastąpi w lutym br.

Bank nie ukrywa, że chodzi o placówki w małych i średnich miejscowościach (15-25 tys. mieszkańców).

Konkurs pod hasłem “Wygraj eurobank!” będzie promowany przez działania PR oraz bezpośrednio na uczelniach ekonomicznych oraz dużych wydarzeniach związanych z karierą, pracą etc. Bank nie planuje promocji ATL, jedynie BTL-ową.

Za koncept konkursu i obsługę PR odpowiada Raczkiewicz Chenczke Consultants, za działania na uczelniach odpowiadają akademickie inkubatory przedsiębiorczości (działające od 4 lat organizacje promujące przedsiębiorczość młodych ludzi), za kreację materiałów BTL odpowiada DDB, a kreację strony WWW stworzyła agencja Mind Chilli.

Obecnie Eurobank ma ponad 400 placówek, w tym 78 franczyzowych. (MB)