Kraj

Polsat wchodzi na rynek digital signage, ma udziały w PRN

Polsat i PRN Polska, dotąd własność Thomsona, łączą siły. Polsat przejął część udziałów w tej spółce (szczegóły transakcji nie zostały...

Polsat i PRN Polska, dotąd własność Thomsona, łączą siły. Polsat przejął część udziałów w tej spółce (szczegóły transakcji nie zostały ujawnione), firmy wspólnie zaoferują reklamodawcom i sieciom detalicznym ofertę mediów wewnątrzsklepowych.

Grupa Polsat za pośrednictwem swoich stacji – Polsat, Polsat Sport, Polsat News czy Polsat Cafe zapewni kontent dla telewizji marketowej. Z kolei Polsat Media zajmie się sprzedażą reklam. W ramach Polsat Media powstała już poświęcona temu projektowi struktura pod kierownictwem Michała Staszewskiego, kierownika sprzedaży out of home.

– Połączenie unikatowego kontentu stacji Polsatu z know-how PRN, globalnego lidera na rynku reklamy w miejscu sprzedaży, zapewni najwyższej jakości produkt reklamowy. Cieszę się, że jako pierwsi możemy zaoferować tego typu rozwiązania klientom Polsatu i Polsat Media – mówi Stanisław Janowski, dyr. zarządzający Polsat Media.

Przypomnijmy, że PRN (Premier Retail Networks) rozwija w Polsce m.in. telewizję wewnątrzsklepową w sieci Carrefour. Marka PRN powstała w 1992 r., jest dostawcą rozwiązań digital signage dla rynku detalicznego. Działa m.in. w USA, Francji, Meksyku. Do grona jej klientów należą Wal-Mart, Sam’s Club czy Star Market. (JN)