Kraj

SZEF GREY WARSZAWA WOLFGANG ULLRICH SZUKA SWOJEGO NASTĘPCY

Wolfgang Ullrich, dyrektor generalny agencji reklamowej Grey Warszawa, przyznał, że rozpoczyna poszukiwania swojego następcy. Ma to związek z wygaśnięciem jego...

Wolfgang Ullrich, dyrektor generalny agencji reklamowej Grey Warszawa, przyznał, że rozpoczyna poszukiwania swojego następcy. Ma to związek z wygaśnięciem jego kontraktu we wrześniu 2003 r. Nie wiadomo jeszcze, czy sukcesorem będzie polski menedżer, czy ekspat. Kandydat na to stanowisko będzie pracował wraz z dotychczasowym szefem agencji przez co najmniej rok lub półtora roku w charakterze deputy general managera. “Po opuszczeniu warszawskiego oddziału agencji zamierzam pozostać w sieci w charakterze konsultanta. Chciałbym pomóc w jej rozwoju w regionie Europy Środkowo-Wschodniej” – powiedział Ullrich. W nawiązaniu do nieobsadzania stanowiska client service directora, opuszczonego ostatnio przez Ewarysta Fedorowicza, który przeszedł do agencji J. Walter Thompson/Parintex, Ullrich stwierdził, że obecna sytuacja agencji Grey Warszawa wymaga podjęcia działań mających na celu zmniejszenie kosztów i zwiększenie efektywności jej funkcjonowania. Obsługa klientów, którymi zajmował się Fedorowicz, m.in. GlaxoSmithKline czy Novartis, została podzielona między trzy osoby, które pełnią w agencji funkcję client service director. (AMS)