Przetargi

Agencja GPD wygrała budżet BZ WBK

Agencja reklamowa GPD wygrała przetarg na obsługę budżetu fullservice'owego Banku Zachodniego WBK. Przypomnijmy, że na tzw. krótkiej liście w tym...

Agencja reklamowa GPD wygrała przetarg na obsługę budżetu fullservice’owego Banku Zachodniego WBK. Przypomnijmy, że na tzw. krótkiej liście w tym przetargu GPD Advertising rywalizowała z agencjami Men at Work (z nimi obydwiema bank dotychczas współpracował) oraz McCann Erickson.

Bank zawarł z agencją kontrakt na czas nieokreślony.

Przetarg nie miał wpływu na współpracę banku z domem mediowym Universal McCann, która ma być kontynuowana (w tym roku bank nie planuje zmian w tym zakresie).

BZ WBK to jeden z największych banków w kraju (ponad 450 placówek, 1,5 mln klientów detalicznych, 155 tys. biznesowych) i jeden z czołowych reklamodawców w branży. W 2007 r. bank na reklamy w mediach (telewizja, radio, prasa) wydał 44,3 mln zł brutto (bez uwzględniania rabatów – źródło: Expert Monitor). (MB)