Kraj

Pierwsza w historii telewizyjna kampania marki Denon

Firma Horn Distribution SA, wyłączny dystrybutor sprzętu hi-fi marki Denon, inwestuje w działania reklamowe mające wykreować markę w świadomości konsumentów....

Firma Horn Distribution SA, wyłączny dystrybutor sprzętu hi-fi marki Denon, inwestuje w działania reklamowe mające wykreować markę w świadomości konsumentów. Właśnie rusza pierwsza w historii telewizyjna kampania prowadzona w TVN – są to billboardy sponsorskie emitowane przed i po filmach (od czwartku do soboty) oraz przed i po programie “Szymon Majewski show” (w poniedziałki i niedziele), a także w zapowiedziach. W sumie firma kupiła 74 emisje.

– To pierwszy etap w szeroko zaplanowanej kampanii reklamowej mającej na celu zaistnienie marki Denon w świadomości konsumentów jako producenta inteligentnego kina domowego – mówi Magdalena Podstawek, specjalista ds. marketingu w Horn Distribution.

W kolejnym etapie kampanii Denon będzie się reklamował w prasie specjalistycznej i konsumenckiej (lifestyle’owej) oraz w internecie.

Działaniom reklamowym towarzyszyć będzie wsparcie w miejscach sprzedaży. W tym celu przygotowane zostały materiały POS, które na sklepowych półkach mają wyróżnić strefę inteligentnego kina domowego Denon z technologią Audyssey. Kampanię reklamową wspierają także działania PR.

Według Magdaleny Podstawek firma oceni rezultaty kampanii i jej przełożenie na wyniki sprzedażowe. Od tego uzależnia szersze zaangażowanie w reklamę (również w innych stacjach TV).

Kreację spotu reklamowego przygotował dział marketingu Horn Distribution, produkcję zrealizowało Kumate Studio, a media zakupił ZenithOptimedia.

Pojawiający się w spocie reklamowym amplituner AVR-1909 został wybrany, ponieważ zwyciężył w teście porównawczym amplitunerów przeprowadzonym przez opiniotwórczy magazyn specjalistyczny “What Hi Fi?”. Technologia Audyssey Dynamic Volume na bieżąco monitoruje głośność, utrzymując założony przez słuchacza poziom niezależnie od poziomu głośności nagrania, oraz optymalizuje zakres dynamiki, zapobiegając jej niepożądanym nagłym zmianom. (MB)