M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dragon Rouge, Kamikaze i Raczkiewicz Chenczke Consultants pracowały przy relaunchu marki Fortuna

Serwis Dzienny | 13 października 2008, 06:45

Agros Nova przeprowadziła relaunch marki Fortuna, która obecnie ma silną kampanię wizerunkową. Przy relaunchu marki obok agencji Red8 Communications Group...

Agros Nova przeprowadziła relaunch marki Fortuna, która obecnie ma silną kampanię wizerunkową. Przy relaunchu marki obok agencji Red8 Communications Group pracowały także agencje Dragon Rouge, Kamikaze i Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja Dragon Rouge przeprowadziła zmianę brand identity marki. Zmianie poddano szatę graficzną opakowań soków 100-proc. Fortuna. Odświeżono także logotyp, dodając do niego czterolistną koniczynkę.

Komunikacją PR marki Fortuna zajmuje się agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo i PR-owy launch odświeżonej marki na rynku, a także za obsługę realizowanych przez markę programów wizerunkowych i edukacyjnych. Aktywności PR są jednym z filarów kampanii komunikacyjnej soków Fortuna. Działania PR obejmują szeroką kampanię edukacyjną na temat spożycia cukru i zdrowych wyborów żywieniowych, a także PR produktowy.

Równolegle prowadzone są kampanie telewizyjna oraz internetowa. Agencja Kamikaze przygotowała nowy serwis informacyjny Fortuny dostępny pod adresem www.fortuna.com.pl. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,