Kraj

Kampania "Gazety Wyborczej" z książkami Lema

"Gazeta Wyborcza" od 15 października co środę będzie się ukazywać z książką Stanisława Lema. Seria obejmie 16 najważniejszych dzieł pisarza,...

“Gazeta Wyborcza” od 15 października co środę będzie się ukazywać z książką Stanisława Lema. Seria obejmie 16 najważniejszych dzieł pisarza, a także niepublikowane wcześniej utwory. Każde wydanie zostanie uzupełnione o posłowia prof. Jerzego Jarzębskiego, opowiadania innych pisarzy stworzone w hołdzie Lemowi (m.in. Jacka Dukaja) oraz wywiady poświęcone jego twórczości (m.in. z: Aleksandrem Wolszczanem, Borysem Strugackim, Edmundem Wnukiem-Lipińskim).

Patronami medialnymi kolekcji są Radio Zet i Gazeta.pl. Kampania reklamowa obejmie wszystkie stacje TVP, Discovery Channel, TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, największe stacje radiowe oraz prasę (“Media & Marketing Polska”, “Gazeta Wyborcza”), a także nośniki reklamy zewnętrznej AMS. Za kreację kampanii odpowiada Timecode, za zakup mediów – Starlink. (MS)