Zagranica

TBWA zrywa rozmowy o przejęciu BMB

Należąca do Omnicom Group TBWA niespodziewanie zerwała negocjacje w sprawie zakupu agencji Beattie McGuinness Bungay. Efektem ubocznym negocjacji miał być...

Należąca do Omnicom Group TBWA niespodziewanie zerwała negocjacje w sprawie zakupu agencji Beattie McGuinness Bungay. Efektem ubocznym negocjacji miał być powrót Trevora Beattie do brytyjskiego oddziału TBWA. Obie strony odmówiły uzasadnienia zerwania rozmów.

Omnicom zamierzał kupić agencję reklamową Beattie McGuinness Bungay, by wzmocnić pozycję holdingu na Wyspach. BMB założyli trzej pracownicy TBWA, którzy odeszli z firmy w 2005 r. W krótkim czasie udało im się pozyskać budżety takich firm, jak: Carling, McCain i Freeview. Po odejściu tych trzech pracowników, brytyjski oddział TBWA przeżywał trudności, odgrywając coraz mniejszą rolę na rynku.

(MS na podst. “AdWeek” i “The Times”)