M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

General Motors chce walczyć z falą krytyki w internecie

Serwis Dzienny | 10 września 2008, 06:45

Koncern motoryzacyjny General Motors (GM) podjął decyzję o realizacji projektów komunikacyjnych, których celem jest przeciwstawienie się narastającej fali krytyki firmy....

Koncern motoryzacyjny General Motors (GM) podjął decyzję o realizacji projektów komunikacyjnych, których celem jest przeciwstawienie się narastającej fali krytyki firmy. Chodzi przede wszystkim o niepochlebne uwagi internautów wobec marketera artykułowane na forach, czatach, blogach i innych miejscach w sieci.

GM uruchomi w internecie stronę GMfactandfiction.com, która ma pomóc w dementowaniu plotek, prostowaniu nieprawdziwych informacji oraz konfrontowaniu niepochlebnych opinii konsumentów z rzeczywistością. Marketer wzoruje się na podobnym rozwiązaniu zrealizowanym przez sztab wyborczy Baracka Obamy, który jest kandydatem Partii Demokratycznej na fotel prezydenta Stanów Zjednoczonych. Chcąc odeprzeć agresywne ataki internautów w sieci, powstał serwis Factcheck.barakobama.com.

- Internauci często rozmawiają o firmach, markach i produktach. Nie są to zawsze przychylne dla marketerów opinie. W interesie firm jest zajmowanie stanowiska w takich sprawach - mówi Nate Elliot, research director w Jupiter Research. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , ,