M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Google podpisało umowę z NBC Universal

Serwis Dzienny | 10 września 2008, 06:45

Google potwierdziło ambicję wejścia na telewizyjny rynek reklamowy, podpisując umowę z NBC Universal. Umowa określana jest oficjalnie jako strategiczna współpraca...

Google potwierdziło ambicję wejścia na telewizyjny rynek reklamowy, podpisując umowę z NBC Universal. Umowa określana jest oficjalnie jako strategiczna współpraca w dziedzinie reklamy, badań i partnerstwa technologicznego.

Wieloletni kontrakt z amerykańską stacją NBC zapewnia Google prawo sprzedaży reklam w sieciach kablowych. NBC pozwoli zaś dotrzeć do reklamodawców, którzy do tej pory reklamowali się głównie w internecie. Dodatkową korzyścią z umowy ma być wymiana informacji na temat reklam i spotów TV, ich zasięgu i oddziaływania. (MS na podst. "Boston Herald" i "NY Times")

Czytaj więcej na temat: ,