Kraj

Real do końca roku z Maxusem, potem planuje przetarg

Dom mediowy Maxus do końca roku będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup telewizji dla działań reklamowych Reala - przekazała Izabela...

Dom mediowy Maxus do końca roku będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup telewizji dla działań reklamowych Reala – przekazała Izabela Pawlowski-Kruger, dyrektor zarządzający Metro Group Advertising (struktura odpowiedzialna za zakup mediów dla spółek Metro Group, w tym Reala). Pod koniec roku ma zostać rozpisany przetarg, którego przedmiotami będą planowanie i zakup telewizji w przyszłym roku. Według naszych informacji do niedawna w stacjach telewizyjnych upoważnienia do zakupu czasu reklamowego miały Maxus oraz Starcom (DS “MMP” z 22 sierpnia br.). Izabela Pawlowski-Kruger zaistniałą sytuację określiła jako nieporozumienie. W komentarzu stwierdziła jedynie, że oba domy mediowe zostaną zaproszone do przetargu na przyszłoroczną współpracę.

Maxus planuje i kupuje media dla Reala od około dwóch lat. (JD)