M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OMD WYGRAŁO PRZETARG NA OBSŁUGĘ MASPEKSU WADOWICE

Serwis Dzienny | 24 września 2001, 00:00

Dom mediowy OMD Poland wygrał przetarg na obsługę mediową produktów należących do grupy Maspex Wadowice. Wysokość budżetu nie została ujawniona....

Dom mediowy OMD Poland wygrał przetarg na obsługę mediową produktów należących do grupy Maspex Wadowice. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Przetarg został ogłoszony w lipcu br. i brały w nim udział trzy agencje. Poprzednio budżet mediowy Maspeksu Wadowice należał do domu mediowego HMS Carat. Jesienią bieżącego roku rozpocznie się kampania reklamowa (telewizja, kino, prasa, materiały POS) nowego produktu Maspeksu Wadowice - Roolsów, złotych krążków chlebowych. Poza tym w portfolio Maspeksu Wadowice, jednej z największych w Polsce firm z branży spożywczej, są: herbatki rozpuszczalne Ekoland (lider na rynku, 61,3-proc. udziały wartościowe, XII 2000 - 2001), Puchatek - kakao instant (lider na rynku, 39-proc. udziały wartościowe, VI-VII 2001), DecoMorreno - kakao w proszku (lider na rynku, 67-proc. udziały wartościowe, VI-VII 2001), Kubuś i Tymbark - soki (24,4-proc. udziały wartościowe, VI-VII 2001), La Festa + Italiano - kawa cappucino (15-proc. udziały wartościowe, VI-VII 2001), czekolada rozpuszczalna La Festa (lider na rynku, 61,6-udziały wartościowe, VI-VII 2001) (źródło: AC Nielsen) oraz Cremona Coffeta - śmietanka do kawy (lider na rynku, 64,7-proc. udziały wartościowe, I-II 2001, źródło: MEMBR). Od strony strategiczno-kreatywnej wszystkie brandy Maspeksu oprócz soków Kubuś obsługiwane są przez agencję Euro RSCG. Soki Kubuś obsługiwane są przez agencję Momentum należącą do McCann-Ericksona. Kampanie BTL opracowywane są przez Maspex we własnym zakresie. Wydatki Maspeksu Wadowice na kampanie reklamowe od stycznia do sierpnia br. w telewizji, radiu i prasie wyniosły 10,3 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,