Kraj

"Bluszcz", zamknięty w 1939 r., wraca na rynek

Ad Meritum odpowiada za wprowadzenie na rynek reklamowy nowego magazynu "Bluszcz", który nawiązuje do tygodnika ilustrowanego dla kobiet ukazującego się...

Ad Meritum odpowiada za wprowadzenie na rynek reklamowy nowego magazynu “Bluszcz”, który nawiązuje do tygodnika ilustrowanego dla kobiet ukazującego się w latach 1865-1939. Ad Meritum zajmie się także doradztwem w zakresie polityki sprzedaży i strategii marketingowej tytułu.

Nowy “Bluszcz” ukaże się nakładem wydawnictwa Elipsa. Wydawca określa nakład tytułu na 150 tys. egz. Liczy na ponad 100-tysięczną sprzedaż. Jego zdaniem pismo ma stanowić alternatywę dla kobiet, które są znudzone magazynami, których główną zawartość stanowią zdjęcia i krótkie formy dziennikarskie. Zadaniem pisma ma być zachęta do czytania. Objętość pisma wyniesie 168 stron. Redaktorem naczelnym została Joanna Laprus-Mikulska. Współpracę z “Bluszczem” zadeklarowali m.in.: Janusz Leon Wiśniewski, Joanna Chmielewska, Monika Szwaja, Katarzyna Grochola, Rafał Bryndal, Bogusław Wołoszański.

Pierwszy numer magazynu “Bluszcz” ma wejść do sprzedaży 1 października. Jego kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVN, TVN24), wybrane rozgłośnie, internet i punkty sprzedaży. Zaplanowaniem kampanii zajęły się Ad Meritum oraz Mastermind, kreację przygotowało wydawnictwo Elipsa.

Strona reklamy w “Bluszczu” kosztuje 29 tys. zł. Tytuł będzie zamieszczał reklamy niestandardowe, np. rysowane lub malowane. (KP)