Ad Meritum odpowiada za wprowadzenie na rynek reklamowy nowego magazynu “Bluszcz”, który nawiązuje do tygodnika ilustrowanego dla kobiet ukazującego się w latach 1865-1939. Ad Meritum zajmie się także doradztwem w zakresie polityki sprzedaży i strategii marketingowej tytułu.
Nowy “Bluszcz” ukaże się nakładem wydawnictwa Elipsa. Wydawca określa nakład tytułu na 150 tys. egz. Liczy na ponad 100-tysięczną sprzedaż. Jego zdaniem pismo ma stanowić alternatywę dla kobiet, które są znudzone magazynami, których główną zawartość stanowią zdjęcia i krótkie formy dziennikarskie. Zadaniem pisma ma być zachęta do czytania. Objętość pisma wyniesie 168 stron. Redaktorem naczelnym została Joanna Laprus-Mikulska. Współpracę z “Bluszczem” zadeklarowali m.in.: Janusz Leon Wiśniewski, Joanna Chmielewska, Monika Szwaja, Katarzyna Grochola, Rafał Bryndal, Bogusław Wołoszański.
Pierwszy numer magazynu “Bluszcz” ma wejść do sprzedaży 1 października. Jego kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVN, TVN24), wybrane rozgłośnie, internet i punkty sprzedaży. Zaplanowaniem kampanii zajęły się Ad Meritum oraz Mastermind, kreację przygotowało wydawnictwo Elipsa.
Strona reklamy w “Bluszczu” kosztuje 29 tys. zł. Tytuł będzie zamieszczał reklamy niestandardowe, np. rysowane lub malowane. (KP)