Kraj

Geox kontynuuje kampanię, w której pokazuje oddychające obuwie

Geox wystartował z kampanią reklamową najnowszej jesienno-zimowej kolekcji obuwia dziecięcego, damskiego i męskiego. Adresatem reklam są rodzice, młodzież oraz dorośli...

Geox wystartował z kampanią reklamową najnowszej jesienno-zimowej kolekcji obuwia dziecięcego, damskiego i męskiego. Adresatem reklam są rodzice, młodzież oraz dorośli poszukujący komfortowego obuwia. Kreacja reklamowa koncentruje się wokół głównego atrybutu marki Geox, jakim jest technologia oddychających butów. Działania obejmują prasę i outdoor (nośniki firmy Stroer w miastach, w których już istnieją sklepy Geox). Reklamy na outdoorze mają towarzyszyć również otwarciu salonów firmowych w Zielonej Górze i Koszalinie.

Adaptacji globalnej kampanii Geox dokonała agencja Pretext. Zakupem mediów zajął się dział marketingu firmy Gino Rossi SA, wyłącznego dystrybutora marki Geox na rynku polskim. Kampania potrwa do grudnia. (MKS)