Przetargi

PZL wygrała przetarg sieci IKEA

Sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz IKEA wybrała agencję reklamową PZL w przetargu, którego celem było przygotowanie kampanii wizerunkowej...

Sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz IKEA wybrała agencję reklamową PZL w przetargu, którego celem było przygotowanie kampanii wizerunkowej marki i wzmocnienie pozycji brandu na polskim rynku (pisaliśmy na ten temat w DS “MMP” z 16 i 29 lipca br.). W briefie zaznaczono, że brana jest pod uwagę możliwość poszerzenia współpracy o nowe projekty albo powierzenie wybranej agencji długoterminowej obsługi. – Na razie PZL zajmie się realizacją najbliższej kampanii wizerunkowej, która ruszy za kilka miesięcy i w dużej mierze oprze się na telewizji – informuje Karolina Horoszczak, PR manager IKEA.

W przetargu brało udział osiem agencji: Lowe GGK, Scholz & Friends, Grandes Kochonos, TBWA, JWT, Change Communications, Brain oraz PZL. Na short-liście znalazły się PZL, TBWA i Scholz & Friends.

W ub.r. za kampanie wizerunkowe Ikei odpowiadała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Domem mediowym obsługującym IKEA pozostaje Mediaedge:cia. (MKS, AMS)