Kraj

IKEA niestandardowo wspiera debiut nowego katalogu

IKEA rozpoczęła dystrybucję najnowszego katalogu, którego motto brzmi "Mieszkaj w zgodzie ze swoim stylem życia". Prezentuje w nim 3,5 tys....

IKEA rozpoczęła dystrybucję najnowszego katalogu, którego motto brzmi “Mieszkaj w zgodzie ze swoim stylem życia”. Prezentuje w nim 3,5 tys. produktów z 9,5 tys. dostępnych w sklepach. Katalog otrzyma 4,4 mln Polaków, z czego do 3,5 mln trafi do nich bezpośrednio.

Wprowadzenie katalogu poprzedziła niestandardowa kampania marketingowa w centrum Warszawy. Inspirujące domki IKEA umieszczono w kluczowych miejscach miasta, gdzie przechodnie mogą oglądać produkty z kolekcji IKEA. Do 14 września potrwa kilkutygodniowa kampania telewizyjna. Reklama prasowa obejmie “Gazetę Telewizyjną”, “Tele Tydzień” i “To & Owo”. Dodatkowo pojawienie się katalogu wspierają działania z wykorzystaniem ambient mediów. We wszystkich miastach, gdzie obecna jest IKEA (oprócz Warszawy), znajdą się wielkie atrapy katalogu. W Warszawie atrapa katalogu jeździć będzie na mobilach (przez trzy tygodnie). Ponadto w siedmiu miejscach Warszawy nadal stoją domki, gdzie można obejrzeć ofertę mebli IKEA. Dodatkowo na klatkach schodowych umieszczane są ogłoszenia o rzekomej kradzieży katalogu spod drzwi z prośbą o zwrot. Kampanię zrealizowała agencja reklamowa JWT i dom mediowy Mediaedge:cia. (MKS)