Kraj

"Maluch" i mecz na Wembley w teaserowej kampanii Barlinka

Barlinek, producent wyrobów z drewna (m.in.: podłóg, desek, okien), ruszył z pierwszą w historii kampanią reklamową deski barlineckiej. Właściwą kampanię...

Barlinek, producent wyrobów z drewna (m.in.: podłóg, desek, okien), ruszył z pierwszą w historii kampanią reklamową deski barlineckiej. Właściwą kampanię poprzedzają dwutygodniowe działania teaserowe. Reklamy na outdoorze mają trzy egzekucje. Na pierwszej jest “maluch”, czyli Fiat 126p, z hasłem “Gaz do dechy!”, druga nawiązuje do wygranego meczu Polski z Anglią na stadionie Wembley – jej hasło to “Anglicy na deskach”, w trzeciej pokazano pierwszą wyprodukowaną przez Barlinek deskę, a jej hasło głosi: “Deska. Od 35 lat najlepsza”. Wszystkie trzy layouty łączy przede wszystkim pokazana na nich data – rok 1973. Jest on wspólny dla wszystkich trzech wydarzeń: w tym roku zjechał z taśmy pierwszy “maluch”, Polska pokonała Anglię w meczu piłki nożnej oraz wyprodukowano pierwszą deskę barlinecką. Rozwiązanie kampanii nastąpi 15 września br. Reklamy będą informować, że firma ma ofertę produktów limitowanych z 35-letnią gwarancją.

Wzmocnieniem reklam outdoorowych będzie film reklamowy w klimacie lat 70. rozpowszechniany z wykorzystaniem marketingu wirusowego. Dodatkowo do wydania “Gazety Wyborczej” z 19 września br. (piątek) zostanie dołączona “Kronika Barlinecka” – wkładka przygotowana na wzór codziennej gazety z lat 70. W internecie ma zostać uruchomiona też barlinecka telewizja.

Kreację kampanii, która potrwa do końca września, przygotował dział marketingu Barlinka, który jest też odpowiedzialny za dobór i kupno mediów. (BG)