Kraj

Citroen Polska wspiera multimedialną kampanią debiut nowego C5

Citroen Polska rozpoczął kampanię reklamową związaną z wprowadzeniem do sprzedaży na rynku polskim nowego Citroena C5. Podstawowy przekaz akcji zawiera...

Citroen Polska rozpoczął kampanię reklamową związaną z wprowadzeniem do sprzedaży na rynku polskim nowego Citroena C5. Podstawowy przekaz akcji zawiera się w zdaniach: “Technologicznie perfekcyjny, a przy tym stylistycznie wysmakowany. Taki jest nowy Citroen C5. Bez wątpienia niemiecki. Made in France”. Hasło przytacza zalety charakteryzujące nowy samochód Citroena, odwołując się w konwencji żartu do powszechnych w motoryzacji wzorców nowoczesnej technologii, jakości i stylu.

Na kampanię składa się kilka elementów. Film reklamowy, który powstał w Wielkiej Brytanii, został zaadaptowany na potrzeby polskiej kampanii przez agencję Euro RSCG Warsaw. Emitowany jest w dwóch wersjach – 30-sekundowej w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich, miejskich, w kanałach tematycznych oraz w wersji 90-sekundowej dla niektórych mediów. Spot radiowy nadawany jest w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych, tematycznie nawiązuje do kreacji filmu reklamowego. Layout prasowy w prasie codziennej ogólnopolskiej i lokalnej, w wybranych tygodnikach i miesięcznikach prezentuje nowy model Citroena C5 oraz jego charakterystyczne cechy. Ponadto w kampanii wykorzystano outdoor, bannery internetowe w portalach internetowych oraz e-mailing adresowany do użytkowników kont internetowych wybranych największych portali.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa.

Citroen C5 pozycjonowany jest w klasie średniej. Bezpośrednio konkuruje m.in. z Renault Laguna i Fordem Mondeo. (BG)