Przetargi

PGE wybiera dom mediowy; MPG i MediaCom rezygnują z udziału w przetargu

Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. W imieniu spółki prowadzi go audytor - Media Strategy Warsaw. Z udziału...

Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. W imieniu spółki prowadzi go audytor – Media Strategy Warsaw. Z udziału w przetargu zrezygnowały MPG (agencja aktualnie obsługująca PGE) oraz MediaCom Warszawa. Obie firmy uznały, że otrzymały zbyt mało czasu, aby przygotować odpowiedź na brief. Według naszych informacji znalazły się w nim zarówno pytania o koszty, jak i strategię dla PGE. Briefy zostały przesłane w ostatni piątek, a audytor poprosił o przedstawienie oferty w środę w tym tygodniu. Ostatecznie przesunął deadline na dziś. Zaproszenie do przetargu według naszych informacji otrzymały także Macroscope OMD, MindShare Polska i Initative Warszawa. PGE, do czasu złożenia ofert przez agencje, nie udziela informacji na temat przebiegu przetargu. (JN)