Kraj

Coca-Cola informuje o naturalnych składnikach i historii marki

Coca-Cola w najnowszym projekcie komunikacyjnym informuje o naturalnych składnikach i historii marki. We wrześniu br. na opakowaniach napoju Coca-Cola pojawi...

Coca-Cola w najnowszym projekcie komunikacyjnym informuje o naturalnych składnikach i historii marki. We wrześniu br. na opakowaniach napoju Coca-Cola pojawi się komunikat: “Bez dodatku konserwantów, bez sztucznych aromatów – od 1886 roku”. Towarzyszyć będzie temu kampania reklamowa trwająca do grudnia br. i obejmująca telewizję oraz internet.

– Historia powstania Coca-Coli jest na tyle interesująca, że postanowiliśmy poinformować konsumentów o tym, czego jak się okazuje, nie do końca byli świadomi. Od momentu jej powstania 120 lat temu była produkowana bez dodatku konserwantów i sztucznych aromatów – mówi Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola Poland Services.

Autorem kreacji jest agencja reklamowa Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. (TW)