Zagranica

Coke Zero będzie reklamowana przy okazji nowego filmu z Jamesem Bondem

Koncern Coca-Cola wykorzysta najnowszy film z przygodami Jamesa Bonda "Quantum of Solace" w promocji napoju Coke Zero. W październiku na...

Koncern Coca-Cola wykorzysta najnowszy film z przygodami Jamesa Bonda “Quantum of Solace” w promocji napoju Coke Zero. W październiku na brytyjskim rynku pojawi się limitowana seria Coke Zero z nową nazwą – Zero Zero 7. Jej sprzedaż będzie wsparta kampanią reklamową i promocją konsumencką nawiązującą do filmu. Za całość działań reklamowych odpowiada agencja Wieden & Kennedy, która ma za zadanie zbliżyć Coke Zero do męskiej części widowni filmu.

Globalną premierę filmu “Quantum of Solace” zaplanowano w Londynie na koniec października. We wrześniu 2007 r. udział Coke Zero w rynku brytyjskim wynosił 5,3 proc., a Pepsi Max – 7,9 proc. (źródło: Nielsen). (“BrandRepublic”)