Kraj

Dwa awanse i dwie nowe osoby w G+J Polska

G+J Polska wprowadziło od początku września kilka zmian personalnych. Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego...

G+J Polska wprowadziło od początku września kilka zmian personalnych. Małgorzata Nocuń, dotychczas senior brand manager, awansowała na stanowisko dyrektora wydawniczego i odpowiada za wynik finansowy i strategię dla magazynów: “National Geographic”, “National Geographic Traveler”, “Focus” i “Focus Historia”. Katarzyna Biegańska, od sierpnia ub.r. p.o. dyrektor wydawniczy wymienionych magazynów równolegle ze stanowiskiem dyrektora wydawniczego książek, jest teraz odpowiedzialna za dalszy rozwój i strategię dla działu książek na stanowisku dyrektora działu książek G+J Polska i RBA.

Do wydawnictwa G+J Polska dołączyły też dwie osoby – Justyna Chlechowicz i Tomasz Knecht. Justyna Chlechowicz objęła stanowisko senior brand managera miesięcznika “Claudia”. Dotychczas związana była z wydawnictwem Edipresse Polska jako starszy specjalista ds. promocji magazynów “Party” oraz “Hot Moda & Shopping”, a wcześniej z Wydawnictwem Bauer, gdzie pracowała na stanowisku specjalisty ds. promocji miesięcznika “Twój Styl”.

Tomasz Knecht w G+J Polska objął stanowisko senior brand managera magazynów “National Geographic” i “National Geographic Traveler”. Wcześniej związany był m.in. z Media Express (dziś Murator SA), gdzie był szefem produktu dziennika “Super Express”, oraz z Polskim Przedsiębiorstwem Wydawnictw Kartograficznych SA, gdzie zajmował się marketingiem i kontrolą praw autorskich. (KP)