Kraj

Reporter zmienia wizerunek i grupę docelową

Marka odzieży Reporter rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji odzieży. Reporter przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową, poszukując nowego miejsca na rynku. - To...

Marka odzieży Reporter rozpoczyna kampanię jesienno-zimowej kolekcji odzieży. Reporter przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową, poszukując nowego miejsca na rynku. – To m.in. wynik zmieniającego się rynku mody w Polsce, to także odpowiedź na połączenie marek Cropp i House – powiedział Marek Szostak, dyr. marketingu Reporter SA. Od jesieni Reporter wprowadził nową, znacznie bardziej modową i casualową kolekcję. Poszerzył grupę docelową. Obecnie marka ma się odnosić do 25-30-latków.

Dopełnieniem kolekcji jesienno-zimowej jest kampania wizerunkowa z wykorzystaniem prasy, internetu oraz prezentacji POS-ów w salonach i lifestyle’owego katalogu. Autorem zdjęć do kampanii jest Robert Wolański. Produkcją sesji zajęło się studio Photo Shop. Stronę internetową www.reporter.com.pl przygotowała agencja interaktywna Grupa PTR, która przejęła obsługę interaktywną Reportera po agencji OS3 Multimedia.

Reporter zmienia także wystrój swoich 200 salonów w Polsce i za granicą, w tym jednego w Chinach. Nowy wizerunek sklepów opracowała agencja Zamek pracująca wcześniej także nad rebrandingiem salonów Vistuli. Unowocześnieniu poddano także logo marki, które przeprowadziła agencja Moon Studio.

Reporter, zdaniem Marka Szostaka, jest szóstym najbardziej rozpoznawalnym brandem odzieżowym w Polsce, tuż przed Reserved i tuż za takimi markami jak Levi’s czy Wrangler. W przyszłości marka nie wyklucza współpracy ze znanymi desingerami mody. (MKS)