Przetargi

Macroscope OMD, a nie Optimum Media OMD w przetargu PTC

Macroscope OMD, a nie obecnie obsługujący Polską Telefonię Cyfrową (PTC) dom mediowy Optimum Media OMD bierze udział w przetargu mediowym...

Macroscope OMD, a nie obecnie obsługujący Polską Telefonię Cyfrową (PTC) dom mediowy Optimum Media OMD bierze udział w przetargu mediowym tego klienta, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka Macroscope OMD figuruje na stronie przetargowej SAR. Według naszych informacji OMG zdecydowało, że zespół obecnie obsługujący PTC w ramach Optimum Media OMD wystąpi w przetargu pod kierownictwem Beaty Kowalewskiej, dyr. zarządzającej Macroscope OMD, i przejdzie do tej agencji, jeśli OMD zwycięży w przetargu. Jakub Bierzyński, CEO Omnicom Media Group, nie potwierdził ani nie zaprzeczył tej informacji.

Przypomnijmy, że PTC Era rozpoczęła drugi etap przetargu na obsługę budżetu mediowego. Klient wciąż nie podał nazw agencji biorących udział w przetargu. Z naszych źródeł wynika, że o budżet PTC z OMD rywalizują wciąż MediaCom Warszawa, The Media Insight, Carat Polska, Optimedia i MediaVest. (JN)