Do działu obsługi klienta agencji Lowe GGK dołączyła Dorota Hernik, która objęła stanowisko group account directora. Hernik przez 11 lat była związana z agencją Gruppa66 Ogilvy, gdzie zajmowała stanowisko account directora.
Zatrudnienie Hernik jest elementem zmiany sposobu organizacji w dziale obsługi klienta agencji. Wcześniej miał on płaską strukturę, a wszyscy accounci raportowali bezpośrednio do managing directorów – Kingi Grzelewskiej i Jędrzeja Oleszkiewicza. Teraz stworzone zostały funkcje group account directorów, na które awansowali Maciej Łapiński i Iwona Morawska, oboje wcześniej na stanowiskach account directorów (patrz DS “MMP” z 27 czerwca br.). Dorota Hernik objęła stanowisko szefa trzeciego zespołu. Dział obsługi klienta liczy obecnie 15 osób.
Zespół Lowe GGK powiększył się także o Konrada Piaseckiego, który zaczyna pracę jako senior strategic planner. Piasecki przez ostatnie dwa lata był strategicznym freelancerem, wcześniej pracował m.in. w Young & Rubicam na stanowisku new business directora. (AMS)