Kraj

Ventana namawia celebrities do kupienia domu

Developer Westmaark prowadzi rozmowy z celebrities w sprawie współpracy przy promocji luksusowego podwarszawskiego osiedla domów Ventana. - Deweloperzy posługują się...

Developer Westmaark prowadzi rozmowy z celebrities w sprawie współpracy przy promocji luksusowego podwarszawskiego osiedla domów Ventana. – Deweloperzy posługują się znanymi twarzami, ale nasz pomysł jest inny. Chcemy, aby znana osoba rzeczywiście kupiła od nas dom i w nim zamieszkała – mówi Dominik Cwajda, kierownik działu marketingu Ventana. Firma nie ujawnia szczegółów rozmów, wiadomo, że gwiazda miałaby także wystąpić w kampanii reklamowej, która planowana jest na wiosnę 2009 r.

Inwestycja Ventana, której zakończenie jest planowane na 2010 r., miała już kilka kampanii wykorzystujących m.in. prasę i outdoor, a także wsparcie public relations. Marketer wszelkie działania realizuje we własnym zakresie, jedynie przy realizacji projektów public relations współpracuje z agencją Rowland Communications. (TW)