Kraj

Limitowana seria Fiatów związana ze sponsorowaniem Tour de Pologne

Fiat Auto Poland jako główny sponsor polskiego wyścigu kolarskiego proponuje serię limitowaną Tour de Pologne dla samochodów Bravo, Linea oraz...

Fiat Auto Poland jako główny sponsor polskiego wyścigu kolarskiego proponuje serię limitowaną Tour de Pologne dla samochodów Bravo, Linea oraz Doblo. Auta z tej serii mają grawerowaną tabliczkę z podpisem Czesława Langa i unikatowym kolejnym numerem własnym oraz dywaniki z wyszytym logo Tour de Pologne, a także naklejki zewnętrzne z identycznym napisem.

Auta z limitowanej serii oferują bogate wyposażenie standardowe zróżnicowane w zależności od modelu. Fiat Bravo Tour de Pologne ma np. reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, klimatyzację automatyczną, radioodtwarzacz CD z MP3, sportową kierownicę itp. Linea Tour de Pologne oferuje klimatyzację z filtrem przeciwpyłkowym, felgi ze stopów lekkich 16″, cztery poduszki powietrzne (przednie i boczne), centralny zamek sterowany pilotem, radioodtwarzacz CD sterowany z koła kierownicy, reflektory przeciwmgielne oraz kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów pokryte skórą. Doblo Tour de Pologne ma dodatkowo centralny zamek sterowany pilotem, klimatyzację manualną, sterowane elektrycznie, podgrzewane, lusterka zewnętrzne, światła przeciwmgielne, radioodtwarzacz CD, dwoje drzwi przesuwnych po obu stronach nadwozia.

Limitowane Fiaty oferowane są w kredycie 50/50 oraz z rabatem w zależności od modelu. Fiat Bravo Tour de Pologne kosztuje blisko 64 tys. zł, Linea – 60 tys. zł, natomiast Doblo – 61,5 tys. zł. Standardowo samochody te z taką opcją wyposażenia byłyby znacznie droższe.

Nie wiadomo, czy limitowana seria Fiata będzie wsparta kampanią reklamową. (BG)