Kraj

Toyota w kampanii informuje o niższych cenach swoich aut

Toyota Motor Poland prowadzi kampanię reklamową informującą o repozycjonowaniu cenowym wszystkich swoich modeli. Koncern obniżył ceny samochodów osobowych średnio o...

Toyota Motor Poland prowadzi kampanię reklamową informującą o repozycjonowaniu cenowym wszystkich swoich modeli. Koncern obniżył ceny samochodów osobowych średnio o 7-16 proc. Było to możliwe dzięki silnej złotówce wobec euro. Kampania “Nowa polityka cenowa” została przygotowana w formie newsa, który musi być jak najszybciej zakomunikowany szerokiej publiczności.

Działania reklamowe obejmują stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), niszowe (TVN24, TVN Turbo, National Geographic, AXN, Discovery, Canal Plus Sport, TVP Sport), dzienniki ogólnopolskie, magazyny (tygodniki, dwutygodniki, miesięczniki), radio (Radio Zet, RMF FM, Program III Polskiego Radia, Złote Przeboje, Roxy FM, Tok FM, Eska Rock, Radio Wawa, Radio PiN, RMF Maxxx), portale internetowe, siatki wielkoformatowe w całej Polsce oraz konstrukcje wjazdowe do największych miast.

Termin zakończenia kampanii nie został podany. Za kreację reklam odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów dla Toyota Motor Poland zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. (BG)